Αγαπητοί φοιτητές,
Ευχόμαστε να είστε καλά εσείς και οι οικείοι σας και να παίρνετε τα απαραίτητα μέτρα για τη διαφύλαξη της υγείας σας.
Όπως πληροφορηθήκατε με προηγούμενη ανακοίνωση, η Διοικούσα Επιτροπή του ΔΙ.ΠΑ.Ε. αποφάσισε τη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας από απόσταση με τη χρήση του λογισμικού Zoom.
Έτσι, από την Δευτέρα 30/3 τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται μέσω τηλεκπαίδευσης σύμφωνα με το (νέο) ωρολόγιο πρόγραμμα. Οι ημέρες και ώρες διδασκαλίας καθώς και οι διδάσκοντες παραμένουν ίδια, αλλάζουν όμως οι αίθουσες διδασκαλίας. Για τον λόγο αυτό έχει δημιουργηθεί καινούργιο ωρολόγιο πρόγραμμα με τις αίθουσες και το οποίο βρίσκεται στο section «ΣΠΟΥΔΕΣ».
Εισάγεται η εικονική αίθουσα που αντιστοιχεί σε ένα σύνδεσμο (link) μέσω του οποίου ο διδάσκων διεξάγει το μάθημα του και το παρακολουθεί από απόσταση ο φοιτητής. Δημιουργήθηκαν 5 εικονικές αίθουσες με τους αντίστοιχους συνδέσμους (links) τους οποίους μπορεί ο ενδιαφερόμενος να εισάγει στη γραμμή διευθύνσεων ενός φυλλομετρητή και να παρακολουθήσει το μάθημα που διεξάγεται πάντα σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα. Είναι οι:
Αίθουσα 1 με υπερσύνδεσμο https://zoom.us/j/586669868
Αίθουσα 2 με υπερσύνδεσμο https://zoom.us/j/641139449
Αίθουσα 3 με υπερσύνδεσμο https://zoom.us/j/713251123
Αίθουσα 4 με υπερσύνδεσμο https://zoom.us/j/830737479
Αίθουσα 7 με υπερσύνδεσμο https://zoom.us/j/920609320
Εναλλακτικά, μπορεί ο φοιτητής να παρακολουθήσει ένα μάθημα εάν κάνει κλικ στον αντίστοιχο υπερσύνδεσμο της αίθουσας μέσω του ωρολογίου προγράμματος. Για παράδειγμα, ένα μάθημα του 4ου εξαμήνου διεξάγεται στην αίθουσα 4 που έχει υπερσύνδεσμο https://zoom.us/j/830737479 και μπορεί να το παρακολουθήσει ο φοιτητής, αν κάνει απλά κλικ στον προαναφερθέντα υπερσύνδεσμο μέσω του ωρολογίου προγράμματος του 4ου εξαμήνου.
Δεδομένου ότι σε κάποιες περιπτώσεις διεξάγονται ταυτόχρονα περισσότερα από ένα μαθήματα, μπορεί σε κάποιο εξάμηνο τα μαθήματα από απόσταση να διεξάγονται σε διαφορετικές (εικονικές) αίθουσες.
Οι οδηγίες για την εγκατάσταση και χρήση του λογισμικού Zoom περιέχονται ως εξής:
Έλεγχος λειτουργίας μικροφώνου – ακουστικών κάμερας (https://www.ihu.gr/wp-content/uploads/icustom/zoom-manual_setup_sound_video.pdf)
2. Οδηγίες για απλή συμμετοχή (είτε διδασκόντων είτε φοιτητών)
(https://www.ihu.gr/wp-content/uploads/icustom/zoom-manual_plain_participation.pdf)
3. Οδηγίες για διδάσκοντες (με δικαίωμα host)
(https://www.ihu.gr/wp-content/uploads/icustom/zoom-manual_instructor.pdf)
Στους φοιτητές απευθύνονται τα (1), (2) και στους διδάσκοντες τα (1), (2), (3).
Ελπίζουμε όλα τα παραπάνω να σας φανούν χρήσιμα και σας προτρέπουμε να προσέχετε και υπακούετε στις οδηγίες.
Όλο το προσωπικό του Τμήματος, σας εύχεται Υγεία σε σας και στους δικούς σας και σύντομα να τα ξαναπούμε από κοντά.
Dr. Stavros Valsamidis
Chair of the Department of Accounting & Finance