Η εταιρία AHI Carrier Νότιας Ανατολικής Ευρώπης Μονοπρόσωπη Α.Ε., είναι η πρώτη εταιρία κλιματισμού στον κόσμο και πρωτοπόρος στο σχεδιασμό, την παραγωγή και την πώληση μηχανημάτων & συστημάτων κλιματισμού, ψύξης, θέρμανσης και εξαερισμού. Η εταιρία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, την Κύπρο, τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη, παρέχοντας στους πελάτες πλήρη τεχνική υποστήριξη για τα προϊόντα Carrier & Toshiba.
H εταιρία αναζητά για τα κεντρικά της γραφεία στην Αθήνα, 1 θέση για Πρακτική Άσκηση 6μηνης διάρκειας στο Τμήμα Service ως After Sales Support
Καθήκοντα:
✓ Διαχείριση δελτίων FGAS της εταιρίας.
✓ Διαχείριση δελτίων FGAS πελατών συμβολαίων συντήρησης και περιστασιακών πελατών (πάνω από 300 πελάτες): σύνταξη δελτίων, έλεγχος καταχωρημένων στο σύστημα στοιχείων, υποστήριξη πελατών και συνεργατών, σύνταξη οδηγιών για διευκόλυνση των πελατών και επικοινωνία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για διορθώσεις-διευκρινίσεις στη πλατφόρμα του υπουργείου.
✓ Αρχειοθέτηση συμβολαίων συντήρησης και συνοδευτικών εντύπων εντολών των τεχνικών της εταιρίας σε ηλεκτρονικό και φυσικό αρχείο. Τήρηση αρχείου για υπεύθυνους επικοινωνίας, χρεώσεις υπεργολάβων, άδειες – πιστοποιήσεις τεχνικών, εγκαταστάσεις πελατών.
✓ Καταχώρηση συμβολαίων συντήρησης στο σύστημα και έκδοση εντολών: επικαιροποίηση στοιχείων πελατών, μηχανημάτων, εργασιών.
✓ Υποστήριξη στις ανανεώσεις συμβολαίων συντήρησης: σύνταξη και αποστολή συμφωνητικών, επικαιροποίηση μηχανημάτων, εργασιών, υπεύθυνων επικοινωνίας κτλ.
Προσόντα:
• Ηθικός και ακέραιος χαρακτήρας.
• Πρόθυμος και αποτελεσματικός.
• Ομαδικό πνεύμα.
• Θέληση για μάθηση.
Παρέχεται:
• Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον.
• Ευκαιρία απόκτησης τεχνικών γνώσεων σε ένα πολυεθνικό περιβάλλον.
Όσοι ενδιαφέρονται παρακαλούνται να στείλουν το βιογραφικό τους άμεσα στη Διεύθυνση Ανθρώπινου
Δυναμικού στο cseehr@ahi-carrier.eu με θέμα Πρακτική Άσκηση After Sales Support.